Tento produkt už je za svým sportovním vrcholem. Podívej se do nabídky a vyber si nový produkt, který garantuje, že lépe odpovídá současným požadavkům sportovců.
Objednací číslo: 75945
Tento produkt už nemáme v nabídce
Dámské běžecká obuv adidas SL20 v modrém provedení je lehká a výbušná silniční bota určena hlavně na rychlé úseky, tempové běhy nebo i kratší závody. Pěna Lightstrike zaručí, že vás díky své nízké hmotnosti nebude brzdit a pomůže do dalšího kroku. Obuv je vhodná pro každého, kdo je v běhu pokročilejší a chce přidat rychlost do svého tréninku.
Společnost adidas s firmou Continental se spojila a vytvořila vysoce výkonnou pryž, která je vhodná do každého počasí a na každý povrch. Ať už běžíte rovně nebo směřujete do prudké zatáčky, s pryží Continental budete mít potřebnou trakci a výborný odpich.
Engineered mesh poskytne tu pravou oporu při běhu. Je lehký, odolný a prodyšný. Za teplých dnů se pod nim noha nepotí a pěkně větrá. K tomu je výborně tvarovaná a nezpůsobuje nechtěné potíže.
Přečtěte si obsáhlou recenzi běžeckých bot adidas SL20, a zjistěte si tak o nich co nejvíce informací.
Modelová řada | SL20 |
---|---|
Drop | 10 mm |
Technologie | adidas Torsion System |
Barva | modrá |
Typ běhu | rychlý běh, závod, rychlý běh, závod |
Hmotnost | 195 g |
Došlap | neutrální / supinační |
Použití technologie adidas TORSION® SYSTEM zajišťuje pohyblivost nohy v jejím přirozeném rozsahu a současně chrání nohu před přílišným zkroucením.
Samotná torze je pouze popis pohybu, kterým se míní protisměrné zkroucení dané oblasti kostí.
Co se nohy týče, dochází ke zkroucení mezi přední a zadní stranou nohy.
Tento pohyb vzniká v nártu prostřednictvím 5 malých kůstek. Přirozený rozsah pohybu je zhruba 30° směrem dovnitř (mediálně) a zhruba 15° směrem ven (laterálně). Torzní pohyb nohy je pohyb pasivní, což znamená, že není vyvoláván svalovou kontrakcí, nýbrž je reakcí na zatížení nohy.
Ve sportovní obuvi má TORSION SYSTEM za úkol umožňovat přirozený torzní pohyb nohy během zatížení (30°/15°) a současně chránit před výrazně zvětšeným torzním pohybem a před poraněním nártu. Aby mohl systém plnit tuto funkci, musejí být torzní elementy vzájemně přesně sladěny.